امروز : چهارشنبه ، ۲۷ دی ۹۶ -
منابع
  • همشهری آنلاین
  • باشگاه خبرنگاران
  • سلامت نیوز
  • سایت تحلیلی خبری دنیای خودرو
  • پایگاه رسمی برنامه 90
  • روزنامه خبر ورزشی
  • قیمت دلار و قیمت طلا,اونس جهانی طلا(انس),پایگاه خبری صنف طلا و جواهر و نمایش لحظه ای قیمت سکه و قیمت ارز,سایت طلا
  • خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
  • مشرق نیوز
  • پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • خبرگزاری جمهوری اسلامی
  • اقتصاد آنلاین,منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران
  • خبرآنلاین-خبرگزاری تحلیلی ایران
  • نیک صالحی پرتال فرهنگی,سرگرمی,روانشناسی,سلامت,مد,دکوراسیون,آشپزی,پزشکی
  • پارسینه پایگاه خبری تحلیلی
  • پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • سایت خبری تحلیلی بانی فیلم
  • پدال,مجله خودرو و محل و نقل,راهنمای جامع خودرو ایران
  • پایگاه خبری اخبارنوین
  • سایت تحلیلی خبری عصر ایران
  • خبرگزاری مهر
  • سافت گذر
  • پایگاه خبری افکار نیوز
  • خبرگزاری دانشجو
  • مرجع سخت افزار
  • خبرگزاری فارس
  • پایگاه خبری فولاد و صنایع فلزی
  • هاناخبر
  • پرشین وی پرتال فرهنگی,سرگرمی,روانشناسی,سلامت,مد,دکوراسیون,آشپزی,پزشکی
  • جام نیوز
  • جام جم آنلاین
  • سایت استخدام,آگهی استخدام کاریابی,بانک سازمان وزارت استخدام نیرو
  • دیجی‌کالا مگ
  • ای استخدام,آگهی های استخدام روز,بانک,آموزش و پرورش,سازمان,وزارت
  • مجله اینترنتی برترین ها
  • سایت خبری تحلیلی تابناک
  • تی وی پلاس
  • بانک اطلاعات خودرو,قیمت خودرو,اطلاعات فنی خودرو
پربازدیترین اخبار روز
آخرین اخبار
۷ گام موثر برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن شدید سلامت نیوز:شل شدن پوست بعد از کاهش وزن یک اتفاق بسیار شایع است. زمانی که کاهش وزن با شدت صورت می گیرد، پوست شما زمان لازم را برای انطباق با شکل جدید بدن ندارد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از آوای سلامت ،برای جلوگیری از بروز این عارضه، شما نیاز به تعقیب رژیم های غذایی متعادل به همراه ورزش های خاص دارید. در اینجا ۷ پیشنهاد موثر برای پیشگیری از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن معرفی شده است: پروتئین کافی بخورید: بهترین گزینه های غذایی برای سفت شدن پوست بعد از کاهش وزن، پروتئین است ضمن این که به کاهش وزن موثر نیز کمک می کند. بهترین گزینه های غذایی سرشار از پروتئین عبارتند از ماهی سالمون، گوشت بوقلمون، تخم مرغ، جو و اسفناج. مقادیر زیاد آب بنوشید: نیاز نیست که شما حتما ۸ لیوان آب در روز بنوشید. فقط کافیست خود را هیدراته نگه دارید. نوشیدن مایعات هر نیم ساعت یکبار بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اگر از نوشیدن آب خسته شده اید، چای یا آب میوه های سالم را امتحان کنید. هیدراته ماندن بهترین راه برای ترمیم پوست است. طناب بزنید: شما با
منبع : سلامت نیوز
پربازدیترین اخبار هفته
تبلیغات
  • سایت تجازی
  • ایران تک دکور
  • آخرین اخبار
    پربیننده ترین اخبار

    خبرهای